onsdag 10 augusti 2011

Utmanad!

Gahhk, min kompis Avalanche har utmanat mig på Karlbergs militärhinderbana om en månad! Nu bara MÅSTE jag bli bra i min fot, som jag dessvärre misskött lite på sistone. Igår var det först styrketräning, sen promenerade jag på stan i mina alldeles för sladdriga toning-dojjer. Och släpade på tunga gympa ryggsäcken. Ajaj. Det värsta jag gjort på länge, MYCKET värre än 1,3 mil prommisen i söndags. Då var jag lite stum på kvällen, men ändå smärtfri dan därpå.

Nu blir det strikt "bli bra i foten" bootcamp.

a. Bästa joggingdojjerna dygnet runt
b. Inga promenader
c. Massera foten med Eeze
d. Fotstrech
e. Bara styrketräning som motion, tex chins ger ju rejält flås.

När jag håller på och överanstränger den hela tiden så har den ju aldrig nån chans att bli bra! Nu skall jag ge den en riktig vila, så håller vi tummarna för att det funkar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar